- Μειωμένη τιμή

Κωδικός: 9789604231041
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΛΑΣ
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Κοινωνική λειτουργικότητα και προσαρμογή
Dabie Nabuzoka
μετάφραση: Βούλα Αυγουστίνου
Σαββάλας, 2004
270 σελ.
ISBN : 978-960-423-104-1
Η έρευνα δείχνει ότι τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ενδέχεται να αντιμετωπίζουν κοινωνικές, συγκινησιακές, καθώς και γνωστικές δυσκολίες. Συχνά τους είναι δύσκολο να συνάψουν σχέσεις με τους ομολόγους τους και μπορεί να μη συμπεριφέρονται με τον κατάλληλο τρόπο. Το βιβλίο αυτό περιγράφει την κοινωνική γνωστική εξέλιξη των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και πραγματεύεται τους τρόπους με τους οποίους η εξέλιξη αυτή μπορεί να σχετίζεται με την κοινωνική προσαρμογή τους. Παρέχει επίσης μια σύντομη επισκόπηση της έρευνας που έχει γίνει στον τομέα αυτό και, με χρήση διάφορων μοντέλων, εξετάζει πτυχές της κοινωνικής λειτουργικότητας. Επιπλέον εξετάζει διάφορες εφαρμογές της έρευνας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, καθώς και σε άλλους -ευρύτερους- χώρους, αλλά και τις επιδράσεις της στον σχεδιασμό των στρατηγικών παρέμβασης.
Το βιβλίο "Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Κοινωνική λειτουργικότητα και προσαρμογή" ενδιαφέρει επαγγελματίες από ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών χώρων οι οποίοι έρχονται σε επαφή με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, όπως, για παράδειγμα, παιδοψυχολόγους, δασκάλους, συντονιστές σε θέματα ειδικών αναγκών, θεραπευτές και κοινωνικούς λειτουργούς, φοιτητές, καθώς και όσους ερευνητές ασχολούνται με το θέμα της κοινωνικής γνωστικής εξέλιξης.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
50 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ - ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ
ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ «Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ»
ΟΙ ΒΕΡΒΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΜΑΛΘΕΙΑΣ - ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΧΟΜΟ ΣΑΠΙΕΝΣ
Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ & Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
Η ΜΕΤΑΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ